Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

srijeda, 23. ožujka 2016.

Velika Srijeda 2016.


Iz Liturgije Riječi
Ps 69, 8-10.21b-22.31.33-34
Jer zbog tebe podnesoh pogrdu, 
i stid mi pokri lice.
Tuđinac postadoh braći
i stranac djeci majke svoje.

Jer me izjela revnost za Dom tvoj
i poruge onih koji se rugaju tebi padoše na me.
Čekao sam da se tko sažali nada mnom, ali ga ne bi;
i da me tko utješi, ali ga ne nađoh.

U jelo mi žuči umiješaše,
u mojoj me žeđi octom napojiše.
Božje ću ime hvaliti popijevkom, 
hvalit ću ga zahvalnicom.

Gledajte, ubogi, i radujte se,
nek vam oživi srce, svima koji Boga tražite.
Jer siromahe Gospodin čuje,
on ne prezire sužanja svojih.

* * * * * * *

Ma koliko glasno bile poruge i kritike, od vjere ne možemo odustajati. Bol i tuga možda dulje traju i dublje ih osjećamo, ali su varljivi osjećaji koji zamračuju ono veliko u našem životu: Božju prisutnost. Gospodin je primio na se križ boli, ali sve radi nade i spasenja. I naša muka i bol, koje trpimo radi većeg dobra i sreće naših voljenih, tek su prolazne nevolje koje se kasnije završavaju u blagoslovu. U tim trenucima naše patnje, čini nam se da smo sami i napušteni. To je kušnja kojoj se ne smijemo prepustiti. Bog nas nikada ne napušta. 

1 komentar:

  1. Prekrasno i rijecima neopisivo koliko Njegova Rijec ostavi utiska na nasem srcu, ako je ono otvoreno za nasega spasitelja Isusa Krista!! <3

    OdgovoriIzbriši