Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

subota, 5. ožujka 2016.

Subota 3. korizmene nedjelje 2016.


Iz Liturgije Riječi

Ps 51, 3-4.18-21b
Smiluj mi se, Bože, po milosrđu svome,
po velikom smilovanju izbriši moje bezakonje!
Operi me svega od moje krivice,
od grijeha me mojeg očisti!

Žrtve ti se ne mile,
kad bih dao paljenicu, ti je ne bi primio.
Žrtva Bogu duh je raskajan,
srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.

U svojoj dobroti milostiv budi Sionu, 
i opet sagradi jeruzalemske zidine!
Tada će ti biti mile žrtve pravedne, 
prinosi i paljenice, 
i tad će se prinosit teoci na žrtveniku tvojemu.

* * * * * * *

Može li Božje milosrđe veće od moga prijestupa. Znam što učimo na vjeronauku, ali kada to znanje treba zaživjeti u srcu, tako je teško potpuno se predati toj istini. Toliko je teško prijeći prag ispovijedaonice, odlučiti se "Sada je trenutak!" Tisuću je razloga zbog kojeg odgađamo izmirenje s Bogom. Naša nas svakodnevica odvlači od Božje milosti. Reći ćemo si: "Svakako ću griješiti, pa bolje da pričekam dok sve ne prođe!" Ili pak smatramo da smo toliko izokrenuli vlastiti život da ne vidimo više snage koja nam je potrebna da sve vratimo u red. Bog vraća sve u red. On nas nadahnjuje na velikodušnost kojom pobjeđujemo svaku opakost. On nam osvjetljava put koji vodi u život. Naše je samo učiniti taj jedan mali korak prema njemu i sve se mijenja. 

Nema komentara:

Objavi komentar