Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

nedjelja, 6. ožujka 2016.

Četvrta korizmena nedjelja 2016.


Iz Liturgije Riječi
Ps 34, 2-7
Blagoslivljat ću Gospodina u svako doba,
njegova će mi hvala biti svagda na ustima!
Nek se Gospodinom duša moja hvali,
nek čuju ponizni i nek se raduju!

Veličajte sa mnom Gospodina,
uzvisujmo ime njegovo zajedno!
Tražio sam Gospodina i on me usliša,
izbavi me od straha svakoga.

U njega gledajte i razveselite se
da se ne postide lica vaša.
Eto, jadnik vapi, a Gospodin ga čuje,
izbavlja ga iz svih tjeskoba.

* * * * * * *

Gospodin sluša i čuje naše vapaje. On nije bezosjećajan, nije hladan na naše potrebe, na naše nevolje. Čini se teškim priznati da smo mi ti koji zakažemo i koji same sebe izlažemo nepotrebnim opasnostima. Nekada nas teškoće života gotovo opiju te ne možemo uočiti da nam je Bog učinio upravo ono što nam je bilo potrebno. Počešće u svojim molitvama tražimo pogrešne stvari. a Bog ispravi dajući nam ono pravo. Mudrost onoga koji vjeruje jest prepoznati darove Božji i proslaviti Boga u zahvali za njegovo milosrđe i ljubav. 

Nema komentara:

Objavi komentar