Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

ponedjeljak, 14. ožujka 2016.

Ponedjeljak 5. korizmene nedjelje 2016.


Iz Liturgije Riječi
Ps 23, 1-6
Gospodin je pastir moj:
ni u čem ja ne oskudijevam;
na poljanama zelenim 
on mi daje odmora.
Na vrutke me tihane vodi 
i krijepi dušu moju.

Stazama pravim on me upravlja
radi imena svojega. 
Pa da mi je i dolinom smrti proći,
zla se ne bojim, jer si ti sa mnom. 
Tvoj štap i palica tvoja
utjeha su meni.

Trpezu preda mnom prostireš
na oči dušmanima mojim. 
Uljem mi glavu mažeš,
čaša se moja prelijeva.

Dobrota i milost pratit će mene
sve dane života moga. 
U Gospodnjem ću Domu prebivati
kroz dane mnoge.

* * * * * * *

Nema straha u onoga koji slijedi Gospodina. Nije uvijek sve jasno, ali jedna stvar jest - Gospodin nas vodi pravim putem koji vodi u život. Znam da bismo rado htjeli da sve znamo: da znamo koliko nam vremena preostaje, što i kako trebamo činiti, što i koga izbjegavati, komu i kako pomoći,... Znanje ne spašava, nego vjera i pouzdanje u Boga. U Svetom Pismo iz stranice u stranicu svjedoči se o Božjoj vjernosti i milosrđu. Sva ta svjedočanstva trebala bi nas ohrabriti i osnažiti da idemo za Gospodinom. Zar poslije tolikih razočaranja u ljude i sebe još možemo sumnjati u Boga?

Nema komentara:

Objavi komentar