Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

utorak, 23. veljače 2016.

Utorak 2. korizmene nedjelje 2016.


Iz Liturgije Riječi
Ps 50, 8-9.16b-17.21.23

»Ne korim te zbog žrtava tvojih —
paljenice su tvoje svagda preda mnom.
Neću od doma tvog uzet junca, 
ni jaraca iz tvojih torova:«

»Što nabrajaš naredbe moje, 
što mećeš u usta Savez moj?
Ti, komu stega ne prija,
te riječi moje za leđa bacaš?«

»Sve si to učinio, a ja da šutim? 
Zar misliš da sam ja tebi sličan? 
Pokarat ću te i stavit ću ti sve to pred oči.«

»Pravo me štuje onaj koji prinosi žrtvu zahvalnu: 
i onomu koji hodi stazama pravim — 
njemu ću pokazati spasenje svoje.«

* * * * * * *

Kad Gospodin kori, drugačije je nego kod ljudi. Za razliku od drugih koji vole nekome spočitavati pogreške i grijehe samo da ih ponize ili da sebe uzdignu, Bog to doista čini radi našeg dobra i spasenja. Bog pun milosrđa pristupa mi svjetlom svoje prisutnosti i otkriva mi koliki je glib u kojemu sam zapao. Tek potom, željan da se spasim, pružam ruku prema Bogu da me izvuče.

Nema komentara:

Objavi komentar