Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

nedjelja, 28. veljače 2016.

3. korizmena nedjelja 2016.


Iz Liturgije Riječi
Ps 103, 1-4.6-8.11
Blagoslivljaj, dušo moja, Gospodina
i sve što je u meni, sveto ime njegovo!
Blagoslivljaj, dušo moja, Gospodina
i ne zaboravi dobročinstava njegovih!

On ti otpušta sve grijehe tvoje,
on iscjeljuje sve slabosti tvoje;
on ti od propasti izbavlja život,
kruni te dobrotom i nježnošću.

Gospodin čini pravedna djela
i potlačenima vraća pravicu,
Mojsiju objavi putove svoje,
sinovima Izraelovim djela svoja.

Milosrdan je i milostiv Gospodin,
spor na srdžbu i vrlo dobrostiv.
Jer kako je nebo visoko nad zemljom,
dobrota je njegova nad onima koji ga se boje.

* * * * * * *

Teško je vjerovati u Božje milosrđe. Navikli smo Boga gledati na ljudski način: njegova je dobrota dobrota dobrog čovjeka, njegova je pravednost najbolja ljudska pravednost, a njegova ljubav je ljubav oca koji je dobio nagradu za najboljeg oca na svijetu. Bog je sasvim drugačiji. Bog dobrotu, pravednost i ljubav dijeli istovremeno po svome milosrđu. Iskustvo te milosti ne ostavlja me ravnodušnim. Čini me boljim ili barem mi daje volju da postanem bolju.

Nema komentara:

Objavi komentar