Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

srijeda, 10. veljače 2016.

Pepelnica 2016.


Iz Liturgije Riječi
Ps 51,3-6a.12-14.17
Smiluj mi se, Bože, po milosrđu svome,
po velikom smilovanju izbriši moje bezakonje!
Operi me svega od moje krivice, 
od grijeha me mojeg očisti!

Bezakonje svoje priznajem,
grijeh je moj svagda preda mnom. 
Tebi, samom tebi ja sam zgriješio
i učinio što je zlo pred tobom!

Čisto srce stvori mi, Bože,
i duh postojan obnovi u meni!
Ne odbaci me od lica svojega 
i svoga svetog duha ne uzmi od mene!

Vrati mi radost svoga spasenja
i učvrsti me duhom spremnim!
Otvori, Gospodine, usne moje,
i usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

* * * * * * *

Povratak k Bogu. Najteže je priznati da sam se udaljio od Njega, da sam skrenuo s onog puta kojega mi je Svevišnji pripravio. Ne volim čuti da sam pogriješio, da nisam u pravu. Koliko god poniznosti imao, ne bi bilo naodmet imati je još barem malo više.

Moja lutanja ne vode u beskraj. Toliko sam puta pao da sam se već navikao padati. Ipak, ni sam ne znam više koliko je duboko to otišlo. Sada je vrijeme da se pridignem. Sada je vrijeme povratka k Bogu. Neka me pepeo posut po glavi podsjeti na zemaljsku prolaznost i Božju vječnost. 

Nema komentara:

Objavi komentar