Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

utorak, 16. veljače 2016.

Utorak 1. korizmene nedjelje 2016.


Iz Liturgije Riječi

Ps 34, 4-7.16-19
Veličajte sa mnom Gospodina,
uzvisujmo ime njegovo zajedno!
Tražio sam Gospodina, i on me usliša, 
izbavi me od straha svakoga.

U njega gledajte i razveselite se,
da se ne postide lica vaša.
Eto, jadnik vapi, i Gospodin ga čuje, 
izbavlja ga iz svih tjeskoba.

Oči Gospodnje gledaju pravedne, 
uši mu slušaju vapaje njihove.
Lice se Gospodnje okreće protiv zločinaca 
da im spomen zatre na zemlji.

Pravednici zazivaju, i Gospodin ih čuje,
izbavlja ih iz svih tjeskoba. 
Blizu je Gospodin onima koji su skršena srca,
a klonule duše spašava.

* * * * * * *

Pravedni se pred Gospodinom ne moraju bojati. Oni koji trpe nepravdu, Gospodin ih podupire. Sve bi bilo vrlo lijepo kada bi jednostavno mogao reći za nekoga da je pravedan ili da je žrtva nečije nepravde. U našim su životima pomiješane sve moguće situacije. U jednoj sam žrtva, u drugoj onaj koji napada, u jednom trenutku sam pravedan, a potom u sljedećem činim nepravdu. Ne mogu se nazvati pravednim i svoj život potpuno u skladu s Božjom voljom. Taman kada sam siguran da me Gospodin vodi, nekako mu se otmem i počnem po svome. Zato je Gospodin milosrdan i praštanjem upotpunjuje moju nesavršenost. Jača me svojom milošću da moja pravednost bude usavršena njegovim križem.

Nema komentara:

Objavi komentar