Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

srijeda, 17. veljače 2016.

Srijeda 1. korizmene nedjelje 2016.


Iz Liturgije Riječi

Ps 51, 3-4.12-13.18-19

Smiluj mi se Bože, po milosrđu svome,
po velikom smilovanju izbriši moje bezakonje!
Operi me svega od moje krivice, 
od grijeha me mojeg očisti.

Čisto srce stvori mi, Bože,
i duh postojan obnovi u meni!
Ne odbaci me od lica svojega
i svoga svetog duha ne uzmi od mene!

Žrtve ti se ne mile,
kad bih dao paljenicu, ti je ne bi primio. 
Žrtva Bogu duh je raskajan,
srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.

* * * * * * *

Netko bi rekao da mi kršćani nemamo problema s Bogom i kajanjem. Znamo da nam je Gospodin samo milosrđe i da nam sve oprašta. Ipak, tako je teško to znanje usvojiti vjerom i tu vjeru ostvariti životom. I meni osobno se ponekad čini kako mi je puno lakše uvjeriti druge u beskrajno milosrđe Božje, nego li samom sebi reći: "Bog je milosrdan i meni!" Uvjeren sam da je Božja dobrota uz mene na svakom koraku, ali napraviti korak prema Bogu čini se prečesto tako teškim. Zato je iskustvo milosrđa važno obnoviti od vremena do vremena. Zato je ispovijed važan događaj koji razoružava moje sumnje i zablude o Božjem vlastodržanju kako bi me potpuno osvojila Božjim oprosnim zagrljajem.

Nema komentara:

Objavi komentar