Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

ponedjeljak, 15. veljače 2016.

Ponedjeljak 1. korizmene nedjelje 2016.


Iz Liturgije Riječi

Ps 19, 8-10.15
Savršen je Zakon Gospodnji,
dušu krijepi;
pouzdano je Svjedočanstvo Gospodnje, 
neuka uči.

Prava je naredba Gospodnja,
srce sladi;
čista je zapovijed Gospodnja, 
oči prosvjetljuje.

Neokaljan je strah Gospodnji,
ostaje svagda;
istiniti su sudovi Gospodnji, 
svi jednako pravedni.

Riječi ti usta mojih omiljele,
i razmišljanje srca moga pred licem tvojim, 
Gospodine, hridi moja, otkupitelju moj!

* * * * * * *

Koliko god mi se činio Božji Zakon daleko od svakodnevnog života, upravo je taj zakon jedini koji može ravnati mojim životom tako da živim sretno. Dok slijedim Gospodina, nema žaljenja, nema osjećaja krivice, nema sljepoće u odlukama. Dokle god idem za Isusom, moj život ide svojim jednostavnim i ispravnim tokom. Isus ne razočarava, Isus ne ponižava, Isus ne zavodi. Istina sadržana u Isusovim riječima ista je i kada je sve u redu i kada se sve ruši oko mene i u meni. Ta je istina jedini oslonac onda kada me nevolja nosi.

Nema komentara:

Objavi komentar