Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

subota, 13. veljače 2016.

Subota nakon Pepelnice 2016.


Iz Liturgije Riječi

Ps 86, 1-6
Prigni uho svoje, Gospodine, i usliši me,
jer sam bijedan i ubog.
Čuvaj dušu moju, jer sam pobožnik tvoj;
spasi slugu svoga koji se uzda u te!

Ti si moj Bog; o Gospodine, smiluj mi se,
jer povazdan vapijem k tebi.
Razveseli dušu sluge svoga,
jer k tebi, Gospodine, dušu uzdižem.

Jer ti si, Gospodine, dobar i rado praštaš,
pun si ljubavi prema svima koji te zazivaju.
Slušaj, Gospodine, molitvu moju,
i pazi na glas vapaja mog.

* * * * * * *

Iz iskustva znam da Gospodin sluša moje molitve i moje vapaje. Toliko sam mu se puta utekao i on mi je pomogao. Možda nije ispunio moje želje poput čarobne vile, ali mi je dao snagu da prihvatim život i situacije od kojih sam želio pobjeći. Često nisam znao što ili za što molim. Moje su molitve toliko puta bile djetinjasti popis zahtjeva i prohtjeva koje je Gospodin uslišio na svoj način. Na pravi način.

Nema komentara:

Objavi komentar