Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

petak, 12. veljače 2016.

Petak nakon Pepelnice 2016.


Iz Liturgije Riječi:

Ps 51, 3-6a.18-19

Smiluj mi se, Bože, po milosrđu svome,
po velikom smilovanju izbriši moje bezakonje!
Operi me svega od moje krivice, od grijeha me mojeg očisti!

Bezakonje svoje priznajem,
grijeh je moj svagda preda mnom.
Tebi, samom tebi ja sam zgriješio 
i učinio što je zlo pred tobom!

Žrtve ti se ne mile,
kad bih dao paljenicu, ti je ne bi primio.
Žrtva Bogu duh je raskajan,
srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.

* * * * * * *

Što prinijeti Gospodinu? Najlakše bi bilo prinijeti žrtvu, zadovoljiti božanstvo, kako se to činilo u davnini, i onda nema problema. Ta žrtva ne bi utjecala na moj život, bio bih zaštićen od gnjeva bogova. Ali pravi Bog traži žrtvu srca - srce raskajano i ponizno, spremno na promjenu, spremno slušati Boga i upraviti svoj život Božjim stazama. To je srce sposobno prepoznati vlastitu nesposobnost za život i potrebu da Bog bude moja snaga i moj Gospodar.

Nema komentara:

Objavi komentar