Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

subota, 20. veljače 2016.

Subota 1. korizmene nedjelje 2016.


Iz Liturgije Riječi
Ps 51, 3-6a.12-14.17
Smiluj mi se, Bože, po milosrđu svome,
po velikom smilovanju izbriši moje bezakonje!sp
Operi me svega od moje krivice,
od grijeha me mojeg očisti!

Bezakonje svoje priznajem,
grijeh je moj svagda preda mnom.
Tebi, samom tebi ja sam zgriješio
i učinio što je zlo pred tobom.

Čisto srce stvori mi, Bože,
i duh postojan obnovi u meni!
Ne odbaci me od lica svojega
i svoga svetog duha ne uzmi od mene!

Vrati mi radost svoga spasenja
i učvrsti me duhom spremnim!
Otvori, Gospodine, usne moje,
i usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

* * * * * * *

Gospodin počinje liječiti kada pred njim padnem na koljena shrvan ranama svojih grijeha. Tvrdoglavost mi ne dopušta da uvijek ponizno molim Gospodina da mi oprosti moje slabosti i padove. Dokle god pronalazim razloge zbog kojih su moji pogrešni koraci učinjeni opravdano i bez moje vlastite odgovornosti, Božja milost i milosrđe ne mogu prodrijeti do moga srca. U trenutku kada sam razoružan, bez riječi obrane pred Bogom i u svjetlu Istine, počinje moje spasenje. Tada Bog djeluje. 

Nema komentara:

Objavi komentar