Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Ponedjeljak 1. Nedjelje Došašća 2013.


Iz današnje Liturgije Riječi


Mt 8,8
Gospodine, nisam dostojan da uđeš pod krov moj, nego samo reci riječ i izliječen će biti sluga moj.

* * * * * * *


Nasljeduj Krista, 2. knjiga, 9. poglavlje 

 7. Nisam nikada našao nekoga koji bi bio tako pobožan i svet, a da ne bi doživio katkada da se milost povuče, ili da ne bi osjetio kako mu se revnost ohladila. Nijedan svetac nije bio tako visoko uzdignut i prosvijetljen, a da ne bi prije ili poslije bio kušan. Nije naime dostojan uzvišenog zrenja Božjeg koji nije za Boga podnio kakve nevolje. Kušnja koja prethodi običava biti znak utjehe koja će slijediti. Jer onima koji su iskušani obećana je nebeska utjeha. »Tko pobijedi, kaže, dat ću mu jesti od drveta života«.
* * * * * * *
Put prema Gospodinu je put poniznosti. Zbog čega se radujemo dolasku Gospodnjema ako ne zbog toga što je taj dolazak ispunjenje Božjeg obećanja i našeg otkupljenja. Ipak, susret s Gospodinom nije lak. Pred njega dolazimo bez ikakve maske, onakvi kakvi doista jesmo, a to zna biti vrlo nezgodno. Ne valja se pitati što drugi misle o meni, nego što ja znam o sebi! S tim znanjem i mi se pridružimo satniku koji govori: grešan sam čovjek Gospodine, nisam te dostojan primiti. Recimo to od svega srca priznajući da u svojim nevoljama, neprilikama, strahovima i padovima nismo bili dostojni Božje milosti. Potom dolazi snaga Božjeg Duha koja nas ponovno postavlja na noge i mi idemo dalje... prema Gospodinu.
Danas priznajmo Gospodinu svoj najgori pad koji smo učinili od posljednjeg Božića i molimo ga da nam pomogne da to više ne ponovimo.

Nema komentara:

Objavi komentar