Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

srijeda, 27. veljače 2013.

Srijeda 2. korizmene nedjelje 2013.



Iz Psalma 31,5-6


Izvuci me iz mreže koju mi zapeše,
jer ti si moje utočište.
U tvoje ruke duh svoj predajem:
otkupi me, Gospode, Bože vjerni.


* * * * * * *


I kada se napokon odlučimo za promjenu, kada prihvatimo da se Božji plan ostvaruje po našem životu, tada dolaze kušnje. Kušnje nisu samo nešto što nas iznutra izjeda ili čini neodlučnima. Kušnje nisu samo zli glasić kojega samo mi čujemo i nitko više. Kušnje mogu biti i drugi ljudi, ljudi koji prepoznaju pozitivnu promjenu u našem životu i koji su time iziritirani. Pravednik je vrlo lako uočljiv u društvu nepravednika, istina u hrpi laži, svjetlo u mračnoj jami. Ne znam zbog čega su ljudi daleko solidarniji u zlu. Kada se treba složiti da se nekoga ponizi, mnogi se odazove. Dakako, svoj će čin prikazati kao rezultat pravednosti i poštenja. Ipak, i kada se nađemo u takvoj situaciji, predajmo u Božje ruke sve. Ako smo pristali na Njegov plan, ne dopustimo da naša osobna poniženje i nevolje uzrokuju neplodnost Božje riječi u našem životu.

Nema komentara:

Objavi komentar