Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

petak, 15. veljače 2013.

Petak poslije Pepelnice 2013.

Iz Psalma 51, 3-4

Smiluj mi se, Bože, po milosrđu svome,
po velikom smilovanju izbriši moje bezakonje!
Operi me svega od moje krivice,
od grijeha me mojeg očisti!


* * * * * * *


Današnje je vrijeme doba superjunaka. Nitko ni za što nije kriv i svi su za sve sposobni. Ako to, kojim slučajem, ne možemo dokazati, onda ćemo za svaki naš propust, progrješku, nedostatak i zločin pronaći dovoljno isprika da će se postidjeti oni koji nas optužuju. Ipak, kada smo sami pred Bogom savjest nam je sudac.
Mi smo svi grješnici i to valja priznati. Nije jednostavno otvoriti srce prepuno boli i žaljenja pred drugim. Nije bezbolno odricanje od života koji je lagodan i protivan Božjoj volji. Nije lako priznati da nemamo uvijek pravo i da moj put možda i nije najbolji.
Pred Gospodinom i Bogom zatražimo danas lijek besmrtnosti po oproštenju naših grijeha.

Nema komentara:

Objavi komentar