Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

srijeda, 20. veljače 2013.

Srijeda 1. Korizmene nedjelje 2013.

Iz Psalmma 51, 3-4.12-13.18-19

Smiluj mi se, Bože, po milosrđu svome,
po velikom smilovanju izbriši moje bezakonje!
Operi me svega od moje krivice,
od grijeha me mojeg očisti!


Čisto srce stvori mi, Bože,
i duh postojan obnovi u meni!
Ne odbaci me od lica svojega
i svoga svetog duha ne uzmi od mene!


Žrtve ti se ne mile,
kad bih dao paljenicu, ti je ne bi primio.
Žrtva Bogu duh je raskajan,
srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.

* ******

Samo je Božja prisutnost snažna da nas izvede na pravo put, da ispravi krive poteze i zacijeli ožiljke grijeha koji su nas obilježili za čitav život. Prvi korak jest priznanje naše vlastite oholosti. Toliko smo navikli na život s krivnjom da se pretvaramo kao da je sve u redu. I onda, napokon, dođe trenutak kada sve to postane previše i naš nam se život učini nepopravljivim. Padnimo danas na koljena i molimo Gospodina za smilovanje.

Nema komentara:

Objavi komentar