Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

utorak, 5. ožujka 2013.

Utorak 3. korizmene nedjelje 2013.




Iz Psalma 25,4-5

Pokaži mi, Gospode, svoje putove,
nauči me svojim stazama!
Istinom me svojom vodi i pouči me,
jer ti si Bog, moj Spasitelj:
u tebe se pouzdajem svagda.


* * * * * * *


Naša je česta nedoumica: kojim putem krenuti?! Pred izborima u kojima trebamo izabrati između različitih stvari koje mogu odrediti našu budućnost, mi se ne snalazimo. Na koncu biramo ono što nam se čini profitabilnije.
U duhovnom životu je drugačije. Bog nas zove da učinimo nešto konkretno. Dakako, nema računice i predračuna - jedino što znamo da ako pristanemo, Bog će nas voditi. Ono što nas ohrabruje jest da je Bog naš Spasitelj. Njemu je stalo do nas, do naše dobrobiti, do naše sreće. Štoviše, on je spreman patiti za nas i položiti svoj život. Tko je od naših "poslodavaca" spreman to učiniti. Zato, karijera u duhovnom životu jest karijera križa i muke s perspektivom Uskrsnog jutra.

Nema komentara:

Objavi komentar