Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

petak, 8. ožujka 2013.

Petak 3. korizmene nedjelje 2013.


Iz Psalma 81,14.17


O, kad bi me narod moj slušao,
kad bi Izrael putovima mojim hodio,
A svoj narod hranio bih pšenicom najboljom
i sitio ga medom iz pećine.


* * * * * * *

Možda je put kojim nas Gospodin vodi težak, ali je nagrada velika. Nagrada koju nam On daje nije nešto što ćemo staviti na policu, nego je milost preobraženja našega života u nešto više.
Biti kršćanin život je poslušnosti u vjeri da Bog zna bolje od nas samih što nam treba, kada i kako. Znajući koliko nam je potrebna sigurnost, Gospodin nam je dao samo dva obilježja po kojima možemo znati da smo na pravom putu: ne znamo sve i patimo. Bog nam ne uskraćuje znanje, ali nam govori da nas znanje ne može spasiti. S druge strane, Bog ne želi da mi patimo, ali sve što je dobro u našem životu plod je nečije muke i odricanja, ako ne moje vlastite. Nagrada u koju trebamo vjerovati jest uskrsnuće i život vječni. A u to možemo samo vjerovati. Zato, rastimo u vjeri poslušni volji Gospodnjoj.

Nema komentara:

Objavi komentar