Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

četvrtak, 14. ožujka 2013.

Četvrtak 4. korizmene nedjelje 2013.


Iz Evanđelja po Ivanu 5, 31-34
Ako ja svjedočim sam za sebe, svjedočanstvo moje nije istinito. Drugi svjedoči za mene i znam: istinito je svjedočanstvo kojim on svjedoči za mene. Vi ste poslali k Ivanu i on je posvjedočio za istinu. Ja ne primam svjedočanstva od čovjeka, već govorim to da se vi spasite.


* * * * * * *

Istina kada predstavlja samu sebe ne treba vlastitog opravdanja i svjedočanstva. Znamo jako dobro da je i sam Pilat pred Istinom bio bez argumenata, ali je pod pritiskom gomile popustio ambiciji i vlastitom strahu. Najlakše je reći: istina je relativna. Istina jest relativna kada dolazi od ljudi, ali mi vjernici smo svjedoci neke druge istine koja je apsolutna i nepromjenjiva. Mi smo u trajnoj potrazi za Istinom i neprestano tražimo tragove - svjedočanstva svetih ljudi - po kojima dolazimo pred Boga. I kada se to dogodi, svjedočanstva više nisu potrebna. Bog postaje naša životna stvarnost.

HABEMUS PAPAM!

Nema komentara:

Objavi komentar