Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

četvrtak, 6. prosinca 2012.

Četvrtak prve nedjelje Došašća


Iz Evanđelja po Mateju 7,21.24


Neće u kraljevstvo nebesko ući svaki koji mi govori: 'Gospodine, Gospodine!', nego onaj koji vrši volju Oca mojega, koji je na nebesima. Stoga, tko god sluša ove moje riječi i izvršava ih, bit će kao mudar čovjek koji sagradi kuću na stijeni. 


* * * * * *

Puno puta sam čuo riječi: "Bolje uopće ne moliti, nego ići u Crkvu pa onda ogovarati druge ili činiti zlo drugima." Istina je, oni koji su bliže Bogu trebali bi davati svjedočanstvo dobrote i plemenitosti u svome životu, ali tuđa slabost ne može i ne smije biti opravdanje našpj. Graditelj kuće na stijeni nije netko od nas, nego svaki od nas. Stijena je Gospodin. Zato naše molitve trebaju biti životvorne, plodonosne.
Molitva je sastavni dio našega života i ne može biti samo nekakav obred ili spektakl koji prikazujemo drugima. Molim, ne zato da me drugi vide i misle kako samo dobar, nego zato što ljubim Gospodina i trebam Njegovu pomoć. 

Nema komentara:

Objavi komentar