Biblijske meditacije

Biblijske meditacije kroz Korizmu 2016.

Twitter

@tup007 On Twitter

srijeda, 2. ožujka 2016.

Srijeda 3. korizmene nedjelje 2016.


Iz Liturgije Riječi
Ps 147, 12-13.15-16.19-20
Slavi, Jeruzaleme, Gospodina, 
hvali Boga svoga, Sione!
On učvrsti zasune vrata tvojih, 
blagoslovi u tebi tvoje sinove.

Besjedu svoju šalje na zemlju, 
brzo trči riječ njegova.
Kao vunu snijeg razbacuje, 
prosipa mraz poput pepela.

Riječ svoju on objavi Jakovu, 
odluke svoje i zakone Izraelu.
Ne učini tako nijednom narodu: 
nijednom naredbe svoje ne objavi!

* * * * * * *
Toliko je tragova Božje prisutnosti u mom životu. Kad god dopustim da me Gospodin obasja svojim svjetlom dok preispitujem svoje dosadašnje putove, pronalazim da me Bog pratio u stopu čitavo vrijeme. I onda kada mislim da me Bog napustio, da je imao nekog važnijeg posla i nije bio u blizini, otkrivam da sam gledao u pogrešnom pravcu. Štiti me i dalje, Gospodine, budi uz mene i ne dopusti mi da te zbog svoje nesavršenosti izgubim ispred očiju!

Nema komentara:

Objavi komentar